ANAPACK

מערכת  AnaPack – מערכת לניהול התוצרת החקלאית
התוצרת שלך היא העסק שלנו.

גופים וארגונים העוסקים בייצור ושיווק של תוצרת חקלאית, פועלים בתחום בו רמת חוסר הוודאות גבוהה מאוד. הדרישות לעקיבות מלאה של התוצרת מתחילת הגידול ועד לשיווקה בארץ ובעולם לצד עלויות האריזה, הקירור והשילוח, הצורך לעמוד בתנאים מחמירים של הגלובאל ג.א.פ. ותחרות גבוהה מצד יצרנים מקומיים ויבואנים, מקטינים מאוד את הרווח ויוצרים אתגר מורכב לעסקים בתחום זה. ניהול התוצרת החקלאית ושיווקה באופן שנוחל הצלחה עם האתגרים הללו, דורשים מהארגון הקצאת משאבים, כח אדם וזמני עבודה רבים.

מערכת ה- AnaPack פותחה על ידי צוות המומחים של Anagal, לו נסיון עתיר שנים והכרות מעמיקה עם מגוון רחב של לקוחות מתחום האריזה, שיווק ויצוא של התוצרת החקלאית. המערכת כוללת פתרון מקצה לקצה והופכת את התפעול היומי בעסק לקל ויעיל יותר, תוך הקפדה על קבלת מידע בזמן אמת, מעקב אחר תהליכי העבודה בארגון, בקרת עלויות וכו'. הפתרון מתאים לארגונים קטנים וגדולים ומאפשר התאמה מלאה לצרכיו ולגודלו של הארגון. בפיתוח המערכת ניתן דגש על פיתוח מערכת גמישה ופונקציונאלית, המאפשרת התאמה מלאה לשיטות העבודה השונות של כל ארגון ומסייעת בניהול התוצרת ומינוף העסק.

יכולות המערכת

  • עקיבות מלאה אחר התוצרת משלב הגעתה ועד לשיווקה.
  • ניהול התוצרת על ידי מסופונים אלחוטיים וברקודים.
  • ניהול וסיווג התוצרת ברמת איכות, זן, סוג ומשקל/ גודל הפרי.
  • תמיכה בתהליכי מיון מורכבים.
  • ניהול תהליכים ועצי מוצר של חומרי האריזה.
  • ניהול מלאי של התוצרת הגמורה.
  • ניהול עלויות מיון, אריזה, שיווק, הובלה, קירור ועוד.
  • ניהול הזמנות רכישה ומכירה.
  • יכולת ממשק עם חברות שיווק.
  • ניהול מכירה ושילוח בארץ ובחו"ל.
  • יכולת ממשק עם מערכות פיננסיות מגוונות.
  • תמיכה בשערי מטבעות והמרתם למטבע המקומי.
  • מערכת מובנית להתחשבנות עם מגדלים וספקים.
  • פורטל לקוחות – מאפשר עדכון ומשיכת דו"חות באופן אקטיבית של המגדלים/לקוחות בזמן אמת.

מעבר לחסכון בזמן ובעלויות של ניהול הארגון, הטמעת מערכת הAnaPack תספק סביבת עבודה חדשנית שתאפשר בקרה מדויקת על התהליכים הארגוניים, יעול התהליכים וכפועל יוצא מכך, הגדלת רווחיות הארגון.

צרו קשר למידע נוסף אודות המערכת ותיאום פגישה.

**התוכנה מאושרת ע"י מס הכנסה – מס' רשיון 00172601