אופיס 365

שירותי מחשוב ופרודוקטיביות לעסק מבוססי ענן המתארחים על ידי מיקרוסופט

ניהול כושל של זמני עבודה מפחית את רווחי הארגון ומונע ממנו להרחיב את הפעילות העסקית. זמן הוא מצרך נדיר ועל כן Anagal מציעה ללקוחותיה להסב את סביבת העבודה לסביבה מוכרת ומתקדמת עם שרותי מחשוב ענן של Microsoft office 365 העתידים להגדיל את פעילותם העסקית ולחסוך לארגון זמני עבודה ומשאבים.

 

פתרונות מקיפים גמישים ואמינים

Anagal מתמחה במתן שרותי ענן מבית 365 Microsoft עבור ארגונים קטנים ובינוניים, הנאלצים לוותר על שרותי מחשוב ענן בשל בעיות תקציביות. שרותי האונליין של אופיס מאפשרים לארגונים ליהנות מפתרונות מושלמים בבית העסק וזאת משום שאופיס הינו מוצר גמיש שאינו מצריך מבית העסק חשיבה תקציבית לטווח הארוך והוא אינו מצריך זמני עבודה של מנהל IT בארגון. בנוסף, אם עבודת הארגון מושתתת על תוכנות אופיס, הרי ששרותי מחשוב ענן של Microsoft office 365 מתממשקים בצורה חלקה ומהירה עם תוכנות אלו וניתן לחבר את האופיס לטלפונים חכמים ולטאבלטים.

 

העבודה השוטפת מתבצעת אל מול תוכנות מוכרות מבית אופיס ומאפשרת חיסכון בעלויות רישוי התוכנה, הנאה מזמינות גבוהה, שימוש בשרתים מתקדמים וייעודיים, חיסכון בזמני עבודה ומזעור תקלות.
שרותי מחשוב ענן של Microsoft office 365 מאפשרים עבודה רציפה, התאמה לצרכי ודרישות הארגון באמצעות מספר חבילות, ביניהן: Exchange Online, SharePoint Online ו- Office Web Apps .

 

Lync Online

  • סביבת עבודה מקוונת ומתקדמת
  • תקשורת IM להודעות מיידיות
  • קיום ישיבות ומפגשים וירטואליים
  • שליחת הודעות ויצירת שיחות וידיאו מיידיות (בתמונה או קול)
  • הפקת מצגות אונליין (באמצעות לוח ציור)
  • שיתוף תצוגת מסך

 

Office Web Apps

  • עריכת גליונות אונליין, אל מול משתתפים נוספים
  • ביצוע עריכה, והצגת מסמכים באמצעות ישומי אופיס לרבות: Excel, word ,power-point
  • שליטה מלאה בעיצוב
  • חיבור מכל מקום ובכל נקודת זמן (יש צורך בפס והתקן מתאים)

 

Exchange Online

  • גישה מלאה לדוא"ל מכל מקום
  • תמיכה מלאה בטלפונים חכמים
  • אפשרות לשלוח הודעות עד 25MB
  • גיבוי משתלם מבחינת עלויות לצד פרטיות מלאה
  • נפח תיבת דואר עד 25GB למשתמש
  • מסננים רבים ומגוונים לצד סריקת וירוסים
  • ניהול מקצועי ויעיל של יומנים ולוחות שנה
  • הגנה איכותית על דואר זבל

 

SharePoint Online

  • שיתוף אל מול קולגות
  • קביעת הרשאות
  • סינכרון עם משתמשים וצוותים בארגון
  • חיפוש פשוט, מהיר ונוח של רשימות מסמכים ואנשים

 

Anagal מזמינה אתכם ליהנות ממגוון פתרונות נחוצים ויעילים לארגון. צרו קשר ונתאים עבורכם את החבילה המתאימה ביותר לדרישות וצרכי הארגון.