שירותים מנוהלים

תשתיות המחשוב הן אחת מאבני הבסיס של מרבית החברות כיום ללא קשר לגודלו של העסק . על גבי תשתיות אלו מוטמעות מערכות תפעוליות ארגוניות בניהם מערכות ERP , CRM, שכר , דואר וכו' .

 

בסביבה העסקית הנוכחית יותר ויותר ארגונים אשר אינם מסוגלים לעמוד בעלויות התפעול וההעסקה השוטפת של אנשי טכנולוגיות מידע מהשורה הראשונה, או אינם שבעי רצון מפלטפורמת המחשוב המשרתת אותם כיום ,ארגונים המצויים בתהליך שינוי ארגוני המחייב השקעות בתשתית יבחנו פתרון המבוסס על שירותים מנוהלים.

כתוצאה מכך שירותי ניהול התשתיות עברו בשנים האחרונות שינויים משמעותיים והפכו לכאלה המתמקדים באספקת ערך עסקי תוך התייעלות וחיסכון בעלויות.

 

מתודולוגיות העבודה והניסיון שצברנו בשנים האחרונות יחד עם יכולת הבנה מעמיקה של סביבת ודרישות הלקוח מאפשרים לצוותים שלנו להתאים את  תמהיל השירותים המנוהלים המתאים ללקוח. מימוש השינוי, יעשה באמצעות תהליך טרנספורמציה הכולל קביעת סטנדרטים וייעול תהליכים קיימים, עם חיסכון בעלויות ושיפור רמת השירות.

צוותי התשתיות של Anagal הכוללים ארכיטקטים ומהנדסי תשתיות מנוסים בעלי הסמכות מטעם החברות המובילות בניהם מיקרוסופט,VMware IBM ועוד , מנהלים עבור לקוחות החברה את תשתיות המחשוב הארגוניות ,מפקחים על ביצועי המערכות ומספקים מענה שוטף לאתגרים השונים. מענה זה מאפשר לחברות וארגונים להישאר מפוקסים במשימות העסקיות שלהם.

 

השירותים הניתנים במסגרת זו

  • תמיכה שוטפת וניהול תשתיות   – תמיכה בכלל תשתיות ה- IT בארגון, כולל תשתיות תקשורת, אבטחת מידע, גיבויים ואחסון, שירותי דואר ועוד. בניהם מעקב והתקנה של עדכוני אבטחה במערכי השרתים , תפעול מערכות האבטחה הארגוניות , ניטור ומעקב אחר גיבויים כולל שיחזור מידע , בקרה של משאבים ונפחי אחסון למניעת קריסות בלתי צפויות.
  • תמיכה במשתמשי הקצה – שירותי תמיכה מלאה במשתמשים על ידי הפעלת Help Desk וצוותי טכנאים לכל תחום משתמשי המידע, כולל תפעול עמדות קצה , מדפסות , רישוי ועוד.השירותים המסופקים מופעלים על בסיס SLA המתאים לצרכי הארגון ולשביעות רצונו. Anagal מסייעת ללקוח באפיון והגדרת ה – SLA אשר ייתן את הערך המקסימלי בהיבט של עלות תועלות.

לפרטים נוספים צרו קשר